Kanpla Kundeservice
Gå til Kanpla
Alle samlinger
Produktet: Levering, afhentning, kvalitet
Produktet: Levering, afhentning, kvalitet
Her kan du undersøge ofte stillede spørgsmål om produkterne
A
5 artikler i denne samling
Skrevet af
Jeppe Uhd
og
Amalie Duus
Jeg har bestilt mad, men er blevet syg eller forhindret i at hente maden 😅
Er du blevet forhindret i at hente maden? Her er løsningen for dig
A
Skrevet af
Amalie Duus
Opdateret for mere end en uge siden
Hvorfor kan jeg ikke se maden og madplanen?
Er madplanen endnu ikke gjort online og kan du ikke forudbestille din mad?
A
Skrevet af
Amalie Duus
Opdateret for mere end en uge siden
Jeg er utilfreds med mit måltid, hvad gør jeg? 🤔
Hvis du oplever, at dit måltid ikke lever op til dine forventninger til din bestilling, bedes du henvende dig til din madleverandør.
A
Skrevet af
Amalie Duus
Opdateret for mere end en uge siden
Hvad gør jeg, hvis jeg har bestilt, men jeg er blevet syg?
Sådan kan du gøre, hvis der opstår sygdom, og derfor ikke henter din mad.
A
Skrevet af
Amalie Duus
Opdateret for mere end en uge siden
Allergener og yderligere produktinformationer
Ønsker du at se madrelaterede allergener? Så klik på retten, du ønsker at bestille eller kontakt leverandøren
Skrevet af
Jeppe Uhd
Opdateret for mere end en uge siden