Som følge af en ny softwareopdatering til Samsung- og Android telefoner oplever vi for nuværende udfordringer m. indbetalinger/bestillinger for enkelte brugere. Problemet kan dog hurtigt løses. Se hvordan nedenfor.

For at løse problemet skal du manuelt slette hele din browserhistorik for Kanplas websider, eftersom det er den gamle historik gemt i browseren, som kombineret med den nye softwareopdatering gør, at bestillinger ikke kan bekræftes.

Løsning:

  1. Gå til Indstillinger > Apps > Samsung Internet > Internet Settings

  2. Websteder og Downloads > Administrer webstedsdata

  3. Slet > Slet alle Kanpla Sider herunder: (www.kanpla.dk, https://www.kanpla.dk,www.app.kanpla.dk,https://www.app.kanpla.dk)

  4. Log ind på Kanpla-appen igen 😊

Se hvordan på billederne her:

Er du i tvivl om, hvorvidt det er dette problem du oplever? Herunder illustrerer vi, hvordan problemet kan opleves.

Problem ved bestilling:

Når der prøves at bestille via Kanpla Appen eller på Samsung internet-browser, bliver der ved med at stå "Bestilling behandles" fremfor "Bestilling bekræftet".

Obs: Det kan ligne, at bestillingen er foretaget, da pengene er blevet trukket fra saldoen. Dette er imidlertidig ikke tilfældet, da problemet gør, at bestillingen ikke kan bekræftes. Så snart appen/browseren genstartes, er ordren ikke gået igennem og pengene er tilbage i saldoen.

Problem ved indbetaling:

Den bliver ved med at loade indbetalingerne uden at gå videre til betalingsvinduet.

Husk du altid kan logge ind og bestille/indbetale via Kanpla.dk på Google Chrome. Dit login er det samme.

Vi beklager mange gange ulejligheden. Mange gange tak for tålmodigheden 🙏🏻

De bedste hilsener

Team Kanpla 🌿

Fandt du dit svar?