Ved afbestilling

Du kan afbestille din mad, ved at klikke på "blyanten" under kvittering. Husk at være opmærksom på at afbestille din ordre inden "deadline" for bestillingen. Efter bestillingsfristen vil det ikke være muligt at ændre i sin bestilling.

Du trykker på blyanten på din kvittering, "tikker" af ved det produkt, du ønsker at afbestille. Husk at klikke på færdig, når du har markeret de produkter, du ønsker at afbestille.

Pengene vil automatisk blive tilbageført til din saldo.

Ved sygdom

Ved sygdom, eller hvis brugeren på anden vis er forhindret i at hente sin forudbestilte mad, skal du som udgangspunkt kontakte din madproducent, da de står for udleveringen af maden. Du kan finde deres kontakt oplysninger i bunden af din kanpla.dk side.

Som udgangspunkt refunderes ordrer ikke efter bestillingsfristen, men ved kontakt til din kantine eller leverandør foretages ofte en individuel vurdering.

Velbekomme 😀


Bedste hilsner

Team Kanpla 🥦

Fandt du dit svar?