Du kan super nemt og hurtigt afbestille en ordre fra madplanen på både Kanpla-appen og hjemmesiden. Du finder blot ordren, trykker "Rediger" og sletter de produkter, som du ikke ønsker alligevel.

Her kommer en trinvis guide til, hvordan du afbestiller en ordre henholdsvis på appen og browseren.

Sådan afbestiller du en ordre i Kanpla-appen

På madplanen går du hen til den dag, der er bestilt til. Her vil du kunne se din bestilling, ligesom i nedenstånde eksempel

Her trykker du på "Rediger", og et lille vindue 'popper' op nede i bunden af skærmen

Her trykker du på skraldespanden ud fra det produkt, som du ønsker at slette fra ordren. Hvis du har bestilt flere af det samme produkt, kan du trykke på minus-tegnet for at slette det ønskede antal. Når du har slettet de ønskede produkter, trykker du på "Færdig", og ordren er dermed afbestilt. Pengene bliver automatisk tilbageført til Kanpla-kontoen.

Sådan afbestiller du en ordre på hjemmesiden

Fra madplanen på app.kanpla.dk finder du den dato, som der er bestilt til. Her vil du kunne se din bestilling i et vindue i højre siden af skærmen. Se nedenstående eksempel:

Her trykker du "Rediger", og følgende vindue 'popper' op.

Her kan du vælge at slette et produkt helt, hvis det er det, du ønsker. Hvis du har bestilt flere af det samme produkt, kan du trykke på minus-tegnet for at slette det ønskede antal. Når du har slettet de ønskede produkter, trykker du på "Færdig", og ordren er dermed afbestilt. Pengene bliver automatisk tilbageført til Kanpla-kontoen.

Alternativt kan ordrer slettes inde fra kontohistorikken. Din kontohistorik kan findes ved at trykke på "Min konto"-ikonet i øverste højre hjørne.

Her kan du tilgå din kontohistorik ved at 'scrolle' lidt ned

Inde i din kontohistorik kan du se dine kommende bestillinger.

Når du har fundet den bestilling, som du ønsker at afbestille, trykker du på blyanten i øverste højre hjørne, hvilket sender dig videre til følgende skærm:

Her følger du samme proces som nævnt tidligere i artiklen, og afslutter ved at trykke "Færdig". Du har dermed afbestilt din ordre, og pengene tilbageføres automatisk til din Kanpla-konto.

Oplever du problemer med afbestilling, så kontakt os endelig.

Bedste hilsner

Team Kanpla 🌿

Fandt du dit svar?